Pages

3 Mart 2016 Perşembe

İstanbul Restoran Önerisi: Yeni Lokanta

Herkese merhaba,

Birçok seyahatsever gibi yeni restoranlar denemekten keyif alıyorum. Çevremde de benim gibi insanların olması en büyük şansım :) Hem ziyaret ettiğim şehirlerde hem de yaşadığım şehir olan İstanbul'da beğendiğim lezzetleri ara ara yazmayı planlıyorum. Restoran serimin ilki de Kumbaracı Yokuşu'nda bulunan Yeni Lokanta olsun istedim.

Yeni Lokanta'nın şefi ve işletmecisi Changa ve Müzedechanga'nın uzunca bir süre şefliğini yapmış olan Civan Er. Restoranın menüsü oldukça zengin diyebilirim. Mekan sıcak ve samimi. Rezervasyon sorun oluyormuş genelde; ancak biz öğle yemeğinde gittiğimiz için kolayca yer bulduk.

Farklı lezzetleri denemek için tadım menüsü aldık. Dolu dolu bir menü. Menünün ortasına gelmeden doyduğumuzu hissettik; ancak yemekler leziz olunca hepsini bitirmeden kalkamadık tabii.

2 kişilik tadım menüsünün fiyatı 260 TL, çok uygun bir fiyat değil ama çeşitlilik göz önüne alındığında her kuruşunu hak ediyor diye düşünüyoruz. Menüdeki her yemek istisnasız güzeldi ve tadı damağımızda kaldı. Denizli'nin yanık yoğurduyla çalı fasulye, zencefil ve cevizli havuç ezmesi, cevizli Antep et sucuğu & ılık barbunya püresi ve vejeteryan mantı ise favorilerimiz oldu. Eğer tadım menüsü almak istemezseniz özellikle bu saydıklarımı deneyebilirsiniz. Genel yorumumuz başlangıçların ana yemeklerden daha güzel olduğuydu.

Söylemeden geçemeyeceğim, yemeklerin sunumu da ayrıca çok zarifti. Yolunuz düşerse sizler de keyif alırsınız umarım :)








Afiyet olsun,
Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder